3.9.2011

Lomalla

Lentokone laskeutuu, ovet aukeaa ja reilu kolmenkymmenen asteen lämpö hyväilee minua. Hola Espanja.
Heti ensimmäisten vuokra-autolla ajettujen kilometrien jälkeen tien vieressä näkyy tutun näköinen rakennus. Tä olinko mä sittenkin kotona ja onks toi tosiaan Vantaan IKEA.
No ei onneksi, mutta ihan samanlainen. Näinä lomaviikkoina tuo pömpeli tosin kierretään kaukaa. Oikeastaan voisin osoittaa mieltä, kun Vantaan IKEAN Family day vietettiin eilen ja minä olen täällä. No en valita... ja onneksi eräät ystävät saivat päivän käytettyä tehokkaasti ja ostettua vaatimattomasti keittiön. Saattaa ollakin, että tästä projektista tulee myös myöhemmin jotain raaputusta

Koska internetyhteys on niin pirun hidas, ei kuvien liittäminen täällä oikein onnistu ja parit ihastuttavat kuvat muutamasta sisustuskaupasta saa odottaa ensi viikkoon, jolloin lisäillään kuvat myös valmiimmasta keittiöstä jne.

Mutta siihen asti nautiskelen lähinnä terassien sisustuksista ja aaltojen kohinasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, mä en pure.