22.9.2011

Olen köyhä - haaveilen

Voi perse, olen tykästynyt erittäin kovin Ruotsalaisiin SWEDESEn tuotteisiin. Etenkin kolme heidän tuotteistaan kuin huutaa päästä asuntoani koristamaan. Eli jo aikaisemmin Blogissani mainitsemani Tree -seinänaulakko. Tämä olisi niin täydellinen eteiseen ns. vierasnaulakoksi ja kai minä siihen voisin jotkut sisustushelmet heittää roikkumaan... NOT.
Mutta tuote on kyllä muotoilultaan niin hieno, että tämäntyylinen naulakko on saatava. Itseasiassa HoppyHallista löytyi samantyylinen puu naulakko, mutta sen laatu oli suoraansanottuna täyttä paskaa. Tosin 25e hintaan tuskin mitään täydellistä saakaa :D
Tree-naulakko
Toinen Swedesen tuote on Spin jakkara (valkoisena) Ei minulla tarvetta olisi, mutta tuo on vain niin hieno muotoilultaan.
Spin -jakkara
Kolmas tuote on Riddle -lehtiteline. Yksinkertainen ja hieno tyhjänäkin. Tälle löytyisi heti useita eri sijoituspaikkojakin asunnostani.
Riddle -lehtiteline
Ole köyhä - Tee itse
Onko se kovin köyhää, siis jos tekisin itse tuon naulakon ja lehtitelineen?
Kummastkin on täysin mahdollista varioida oma versio itsekin ja oikeastaan naulakko olisikin pakko melkein tehdäkin itse, koska aito on liian leveä suunniteltuun tilaan.

2 kommenttia:

  1. Hei! Ymmärsinkö oikein, et tilasit Hobbyhallista ton puu-naulakon? Jos et tykännyt siitä, niin oisko mahdollista, että möisit sen mulle?

    VastaaPoista
  2. Terve anonyymi.
    En tilannut kyseistä tuotetta. Käväsin katsomassa sitä paikan päällä liikkeessä, mutta koska olen välillä hiukan liiankin pikkutarkka, jäi kyseinen tuote kauppaan odottamaan muita ostajia. Hinnalla se tosin ei ole pilattu uutenakaan.

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.