15.12.2012

Diipa daapa fiilistelyä


Olen katkeran kateellisena katsellut jo hetken, kuinka moni bloggaaja väkertää pikkusormin joulukoristeita ja kaikkee muuta pikku kivaa. Ei varmaan tule yllätyksenä, mutta kun täällä kolossani yksin kököttelen, ette ei heti ensimmäiseksi tule mieleeni ruveta väsätä mitään joulukoristeita (onhan mulla pleikkarikin).

Minäpä sitten tein pelivedon ja kutsuin yhden supernäppärän väkertäjän kylään, eli Hyypiän
Ja nyt löytyy täältäkin itse näperreltyjä tuikkuja. Iso kiitos.
Siinä sitten herkut herkkujen keskellä herkutteli ja sisustus diipa daapaa fiilisteli. Pullon blossaa kun olis vielä siinä nauttinut, olisi ruvenut tämänkin kämpän sisustus saamaan erikoisia piirteitä... Illan ykkös ohjelma numeron tittelin annan kuitenkin ostamani taulun esittelylle, jonka hain eilen kotio.

Nyt viikonloppua jatkamaan (enään kahdet juhlat jäljellä)

4 kommenttia:

  1. Kiiitoshhh viimeisestä, olipa lystiä! Enskerralla tyhjennetään sitten se Blossa-pullo. Ja punkku :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vain itsellenne. Kiva kun piristit perjantaita, olis erittäin antoisa ilta. Ensi kerralla kumotaan sitten tuota viisasten juomaa riittävästi.

      Poista
  2. Oi vitsit teil on ollu varmaan kivaa! Mun blogissa on muuten sulle tunnustus :) En kyl tiiä miten paljon harrastat tommosia tunnustuksia mut eniveis mä tykkään sun blogista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset tunnustuksesta!!! Tottahan toki tunnustuksia vastaan otetaan ja eteenpäin jatketaan ;)

      Poista

Saa kommentoida, mä en pure.