15.12.2013

Kiitoksia


Hyvä, hienoa, kiitos, asiakaspalvelua, täydellistä, IKEA Vantaa.

Kuten aikaisemmin kerroin, olin päättänyt mennä reklamoimaan tuosta meidän PS -tuolista jossa on muutama erikoinen jälki. Homma meni hiukka sujuvammin kuin olin odottanut :D

Minulla on PS -tuoli ja haluaisin reklamoida sen laadusta.
Ok, olisiko jotain kuvia jne.?
Olihan minulla kuvia. Ostohetkeltä ja tältä hetkeltä. Dokumentointi kannattaa. Kuittia ei ollut, mutta IKEA Family -kortin ansiosta kaikki hankinnat löytyy koneelta. Pientä ongelmaa tietenkin tuotti etsiä niistä tapahtumista oikea. Olen käynyt tuolla Vantaan Ikeassa vuoden aikana vähintään 50 kertaa.
Tämän jälkeen marssijärjestyksessä paikalle kutsuttiin laatupäällikkö ja tavaratalon vastaava.

Koska kyseessä oli PS-sarja, jonka laatuun on kiinnitetty erityistä huomiota (tiesin tämän jo entuudestaan) homma hoitui kuin rasvattu ja mitään kinastelua ei ilmennyt. Vähintäänkin kohtuullinen korvaus maksettiin ja tämä kaveri paineli liikkeeseen katsomaan uutta tuolia tilalle.
Sellainen löytyi, hieno, ei varastossa. Kiitti.

Onko tämä nyt sitten onnea onnettomuudessa, mutta tilanne on se, että vähintään yksi uusi tuoli pitäisi löytää. Taidan suunnata Formwerkkiin katselee Muuton ja Hayn valikoimat livenä ja jos varastosta löytyy, niin kannan mukanani kotiin.

2 kommenttia:

  1. Ihan parasta, et annat aina rehellistä ja julkista palautetta, oli sitten kyse hyvästä tai huonosta palvelusta. Arvostan :)

    VastaaPoista
  2. Tämä on yksi blogin kulmakivistä nyt ja ainakin niin kauan kun kaupalliset korvaukset loistavat poissaolollaan. Itseä ärsyttää, kun monista mielenkiintoisista blogeista on kuoriutunut ajankanssa pelkästään mainossivuja, missä välillä vilkaistaan bloggaajan arkeen, kun se tekee jotain superfantsuu. Oikeassa elämässä toimin konsulttina (jolloin tehtävänä on hakea kehityspotentiaaleja) joten kynnys kriittiseen palautteen antamiseen on varsin matala. Risuja ja ruusuja on siis tulossa tulevaisuudessakin.

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.